Vliegenraamtotaal doet zijn uiterste best om alle producten naar behoren af te leveren. Soms gaat het echter toch fout. Of u nou zelf verkeerd heeft gemeten of dat wij een fout hebben gemaakt, in beide gevallen willen we u vragen om onderstaand formulier in te vullen. Op deze manier kunnen we uw retour z.s.m. verwerken. U kunt tot maximaal 2 maanden nadat u de bestelling ontvangen heeft een retour indienen.
Heeft u zelf een (meet)fout gemaakt? Erg vervelend, Horrentotaal denkt met u mee en kan u met spoed een nieuwe hor leveren. We vinden deze situaties ook erg vervelend en om die reden rekenen we slechts 50% van het aankoopbedrag voor raamhorren en €50,- om hordeuren in behandeling te nemen. Daarnaast korten wij de raamhorren kosteloos in als u, op afspraak, bij ons langskomt in Boven-Leeuwen.
Nadat wij het retourformulier ontvangen hebben kunt u binnen 48 uur een telefoontje of email van ons verwachten. Tijdens dit gesprek bespreken we hoe we een en ander op gaan lossen.
LET OP: WIJ NEMEN ALLEEN RETOUREN IN BEHANDELING DIE VOORZIEN ZIJN VAN EEN RETOURFORMULIER EN VERPAKT IN DE ORIGINELE VERPAKKING