Welkomstmail
Nadat u de bestelling heeft geplaatst ontvangt u een ‘Welkomstmail’ van ons zodat duidelijk is dat wij de bestelling in goede orde hebben ontvangen.
In productie/ In bestelling mail
Indien het een inzet vliegenraam, voorzet vliegenraam of rolvliegenraam betreft sturen wij vervolgens een ‘In productie’ mail wanneer de bestelling in productie wordt genomen. Heeft u een (dubbele) plissé vliegendeur besteld dan krijgt u een ‘In bestelling’ mail.
Verzonden mail
Een laatste mail ontvangt u van ons op het moment dat wij de bestelling klaar hebben staan voor verzending. In de regel wordt het pakket dezelfde dag nog opgehaald door onze transporteur.
Transport
Vliegenraamtotaal doet zijn uiterste best om alle leveringen binnen 1 werkdag te bezorgen nadat het bij onze transporteur wordt aangeboden. In 95% v.d. gevallen lukt dit. Mocht u niet thuis zijn dan vindt u een kaart in de brievenbus waarmee u een nieuwe afspraak kunt maken.
LET OP: Vliegenramen voor ramen en deuren worden apart verzonden.
Bent u tevreden?
Vliegenraamtotaal doet zijn uiterste best om alle producten naar behoren af te leveren. Soms gaat het echter toch fout. Of u nou zelf verkeerd hebt gemeten of dat wij een fout hebben gemaakt, in beide gevallen willen we u vragen om het retourformulier in te vullen. Op deze manier kunnen we uw retour z.s.m. verwerken.
Heeft u zelf een (meet)fout gemaakt? Erg vervelend, Vliegenraamtotaal denkt met u mee en kan u met spoed een nieuwe vliegenraam leveren. We vinden deze situaties ook erg vervelend en om die reden rekenen we slechts 50% van het aankoopbedrag voor raamvliegenramen en €50,- om vliegendeuren in behandeling te nemen. Daarnaast korten wij de inzet- en voorzetvliegenramen kosteloos in als u, op afspraak, bij ons langskomt in Boven-Leeuwen.
Nadat wij het retourformulier ontvangen hebben, kunt u binnen 48 uur een telefoontje van ons verwachten. Tijdens dit gesprek bespreken we hoe we een en ander op gaan lossen.