Haal de zomer in huis, Houd insecten buiten!
Waarom bestellen bij Vliegenraamtotaal.be?
  • Goedkoopste van de Benelux!
  • Binnen 5 werkdagen bij u thuis
  • Alle inzethorren produceren wij zelf en zijn van top kwaliteit
  • Gemaakt van aluminium en niet van kunststof!
  • Krijg direct antwoord op uw vraag via onze chat functie
  • Maak gebruik van onze meet en montage service
Vragen? Mail of bel gerust viainfo@vliegenraamtotaal.be +31 (0) 412-725848 Whatsapp: +31 6 42338676

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden Webwinkel

Inleiding
Hieronder vindt u onze Algemene Voorwaarden. Deze zijn steeds van toepassing als u gebruik maakt van of
een bestelling plaatst via onze Website en bevatten belangrijke informatie voor u als koper. Lees de
Algemene Voorwaarden daarom goed door. Wij raden u verder aan deze voorwaarden op te slaan of af te
drukken, zodat u ze op een later moment nog eens kunt teruglezen.
Definities
Ace Trading: gevestigd te Oss en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder registratienummer
53170717 handelend onder de naam Ace Trading.
Website: de website van Ace Trading, te raadplegen via www.horrentotaal.nl en alle bijbehorende
subdomeinen.
Klant: de klant die al dan niet handelend in uitoefening van beroep of bedrijf een Overeenkomst aangaat
met Ace Trading en/of zich geregistreerd heeft op de Website.
Overeenkomst: iedere afspraak of overeenkomst tussen Ace Trading en Klant, van welke overeenkomst de
Algemene Voorwaarden integraal onderdeel uitmaken.
Algemene Voorwaarden: de onderhavige Algemene Voorwaarden.
Artikel 1. Toepasselijkheid Algemene Voorwaarden
1.1. Op alle aanbiedingen, Overeenkomsten en leveringen van Ace Trading zijn de Algemene Voorwaarden
van toepassing, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen.
1.2. Indien Klant in zijn opdracht, bevestiging of mededeling inhoudende aanvaarding bepalingen of
voorwaarden opneemt die afwijken van, of niet voorkomen in de Algemene Voorwaarden, zijn deze voor Ace
Trading slechts bindend, indien en voor zover deze door Ace Trading uitdrukkelijk schriftelijk zijn aanvaard.
1.3. Voor het geval dat naast deze Algemene Voorwaarden tevens specifieke product- of
dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, zijn die voorwaarden ook van toepassing, maar kan Klant zich in
geval van tegenstrijdige voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het
meest gunstig is.
Artikel 2. Prijzen en informatie
2.1. Alle op de Website en in andere van Ace Trading afkomstige materialen vermelde prijzen zijn inclusief
btw en, tenzij op de Website anders vermeld, andere heffingen welke van overheidswege worden opgelegd.
2.2. Indien er verzendkosten worden gerekend, zal dit duidelijk, tijdig voor het sluiten van de Overeenkomst
worden vermeld. Daarnaast zullen deze kosten in het bestelproces apart worden weergegeven.
2.3. De inhoud van de Website is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Ace Trading kan echter niet
garanderen dat alle informatie op de Website te allen tijde juist en volledig is. Alle prijzen en overige
informatie op de Website en in andere van Ace Trading afkomstige materialen zijn dan ook onder
voorbehoud van kennelijke programmeer- en typefouten.
2.4. Ace Trading kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor (kleur)afwijkingen ten gevolge van
beeldschermkwaliteit.
Artikel 3. Totstandkoming Overeenkomst
3.1. De Overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de Klant van het aanbod van
Ace Trading en het voldoen aan de daarbij door Ace Trading gestelde voorwaarden.
3.2. Indien Klant het aanbod via elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt Ace Trading onverwijld langs
elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze
aanvaarding niet is bevestigd, heeft de Klant de mogelijkheid de Overeenkomst te ontbinden.
3.3. Indien blijkt dat bij de aanvaarding of op andere wijze aangaan van de Overeenkomst door Klant
onjuiste gegevens zijn verstrekt, heeft Ace Trading het recht om pas aan haar verplichting te voldoen nadat
de juiste gegevens zijn ontvangen.
3.4. Ace Trading kan zich binnen wettelijke kaders op de hoogte stellen of Klant aan zijn
betalingsverplichtingen kan voldoen, maar ook van alle feiten en factoren die van belang zijn voor een
verantwoord aangaan van de Overeenkomst. Indien Ace Trading op grond van dit onderzoek goede
gronden heeft om de Overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd om gemotiveerd een bestelling of
aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden, zoals vooruitbetaling te verbinden.

Artikel 4. Registratie
4.1. Om optimaal gebruik te maken van de Website, kan Klant zich registreren via het registratieformulier/
de account-aanmeldmogelijkheid op de Website.
4.2. Tijdens de registratieprocedure kiest Klant een gebruikersnaam en wachtwoord waarmee hij na
registratie kan inloggen op de Website. Klant is zelf verantwoordelijk voor het kiezen van een voldoende
betrouwbaar wachtwoord.
4.3. Klant dient zijn inloggegevens, zijn gebruikersnaam en wachtwoord strikt geheim te houden. Ace
Trading is niet aansprakelijk voor misbruik van de inloggegevens en mag er steeds vanuit gaan dat een Klant
die zich aanmeldt op de Website ook daadwerkelijk die Klant is. Al hetgeen gebeurt via het account van
Klant, valt onder de verantwoordelijkheid en het risico van Klant.
4.4. Indien Klant weet of vermoedt dat zijn inloggegevens in handen van onbevoegden zijn gekomen, dient
hij zo spoedig mogelijk zijn wachtwoord te wijzigen en/of Ace Trading daarvan in kennis te stellen, zodat Ace
Trading gepaste maatregelen kan nemen.

Artikel 5. Uitvoering Overeenkomst
5.1. Zodra de bestelling door Ace Trading is ontvangen, stuurt Ace Trading de producten met inachtneming
van het in lid 3 van dit Artikel gestelde zo spoedig mogelijk toe.
5.2. Ace Trading is gerechtigd derden in te schakelen bij het uitvoeren van de verplichtingen die voortvloeien
uit de Overeenkomst.
5.3. Op de Website wordt duidelijk, tijdig voor het sluiten van de Overeenkomst omschreven op welke wijze
levering zal plaatsvinden en binnen welke termijn de producten geleverd zullen worden. Indien geen
levertermijn is overeengekomen of is vermeld, zullen producten in ieder geval binnen 30 dagen geleverd
worden.
5.4. Indien Ace Trading de producten niet binnen de overeengekomen termijn kan leveren, stelt zij Klant
daarvan in kennis. Klant kan in dat geval akkoord gaan met een nieuwe leverdatum of hij krijgt de
mogelijkheid om de Overeenkomst kosteloos te ontbinden.
5.5. Ace Trading raadt Klant aan de geleverde producten te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken
binnen bekwame tijd, bij voorkeur schriftelijk, te melden. Zie nader het Artikel omtrent garantie en
conformiteit.
5.6. Zodra de te leveren producten op het opgegeven afleveradres zijn afgeleverd, gaat het risico, waar het
deze producten betreft, over op Klant. Indien uitdrukkelijk anders
is afgesproken, gaat het risico al eerder over op Klant. Als Klant besluit de producten af te halen, gaat het
risico over bij overdracht van de producten.
5.7. Ace Trading is gerechtigd een soortgelijk product van soortgelijke kwaliteit te leveren zoals het bestelde
product, indien het bestelde niet meer leverbaar is. Klant is dan gerechtigd de Overeenkomst kosteloos te
ontbinden en het product kosteloos te retourneren.

Artikel 6. Herroepingsrecht
6.1. Dit artikel is slechts van toepassing op de Klant zijnde een natuurlijk persoon die niet handelt in de
uitoefening van zijn beroep of bedrijf.
6.2. Klant heeft het recht de op afstand gesloten Overeenkomst met Ace Trading binnen 14 dagen na
ontvangst van het product, zonder opgave van redenen, kosteloos te ontbinden.
6.3. De termijn gaat in op de dag nadat de Klant, of een vooraf door hem aangewezen derde, die niet de
vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
als Klant in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop Klant, of een door
hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen;
als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop Klant,
of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
bij Overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag
waarop Klant, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
6.4. Slechts de rechtstreekse kosten voor de retourzending komen voor rekening van Klant. Klant dient
derhalve zelf de retourkosten te dragen. Indien deze kosten hoger zijn dan het reguliere posttarief, geeft
Ace Trading een raming van deze kosten. Eventuele door Klant betaalde kosten voor verzending en betaling
van het product naar Klant zullen bij retour van de gehele bestelling aan Klant worden terugbetaald.
6.5. Binnen de in lid 1 bedoelde herroepingstermijn zal Klant zorgvuldig omgaan met het product en de
verpakking. Klant zal de verpakking slechts openen en het product slechts gebruiken voor zover dit nodig is
om de aard, de kenmerken en de werking van producten na te gaan. Uitgangspunt hierbij is dat deze
inspectie niet verder mag gaan dan dat Klant in een fysieke winkel zou kunnen
6.6. Klant is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier
van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in het vorige lid.
6.7. Klant kan de Overeenkomst conform de in lid 1 van dit Artikel gestelde termijn ontbinden door het
modelformulier voor herroeping (digitaal) te zenden aan Ace Trading, of op andere ondubbelzinnige wijze
aan Ace Trading kenbaar te maken dat hij van de aankoop af ziet. Ace Trading bevestigt in geval van een
digitale melding de ontvangst van die melding. Na ontbinding heeft Klant nog 14 dagen om het product
terug te zenden. Het is ook mogelijk om binnen de in lid 1 van dit Artikel gestelde bedenktermijn het
product direct terug te zenden, mits het modelformulier voor herroeping of andere ondubbelzinnige
verklaring voor herroeping is bijgesloten.
Producten kunnen geretourneerd worden aan:
Ace Trading
Romeinenweg 46
5349AL, Oss
6.8. Reeds door Klant (vooruit) betaalde bedragen zullen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14
dagen na ontbinding van de Overeenkomst worden terugbetaald aan Klant op dezelfde wijze als dat Klant
de bestelling heeft betaald. Als Klant heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de
goedkoopste standaardlevering, hoeft Ace Trading de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet
terug te betalen. Tenzij Ace Trading aanbiedt het product zelf af te halen, mag Ace Trading wachten met
terugbetalen tot Ace Trading het product heeft ontvangen of tot Klant aantoont dat hij het product heeft
teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
6.9. Op de Website wordt duidelijk, tijdig voor het sluiten van de Overeenkomst informatie over het al dan
niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht en een eventuele gewenste procedure vermeld.
6.10. Het herroepingsrecht geldt niet voor:
Producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de Klant.

Het model voor herroeping vindt u HIER.

Artikel 7. Betaling
7.1. Klant dient betalingen aan Ace Trading volgens de in de bestelprocedure en eventueel op de Website
aangegeven betaalmethoden te voldoen. Ace Trading is vrij in de keuze van het aanbieden van
betaalmethoden en deze kunnen ook van tijd tot tijd wijzigen. In geval van betaling na levering kent Klant
een betalingstermijn van 14 dagen ingaand op de dag na levering.
7.2. Indien de Klant niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door de Ace
Trading is gewezen op de te late betaling en Ace Trading de Klant een termijn van 14 dagen heeft gegund
om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagentermijn,
over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is Ace Trading gerechtigd de
door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten
bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500,-; 10% over de daaropvolgende € 2.500,-
en 5% over de volgende € 5.000,- met een minimum van € 40,-. Ace Trading kan ten voordele van Klant
afwijken van genoemde bedragen en percentages.

Artikel 8. Garantie en conformiteit
8.1. Dit artikel is slechts van toepassing indien er sprake is van een Klant die niet handelt in uitoefening van
zijn beroep of bedrijf. Indien er door Ace Trading een aparte garantie op de producten wordt gegeven geldt,
onverminderd het zojuist gestelde, dit voor alle type Klanten.
8.2. Ace Trading staat er voor in dat de producten voldoen aan de Overeenkomst, de in het aanbod
vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum
van de totstandkoming van de Overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of
overheidsvoorschriften. Indien specifiek overeengekomen, staat Ace Trading er tevens voor in dat het
product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
8.3. Indien het afgeleverde product niet aan de Overeenkomst beantwoordt, dan dient Klant binnen een
redelijke termijn nadat hij het gebrek heeft ontdekt Ace Trading daarvan in kennis te stellen.
8.4. Indien Ace Trading de klacht gegrond acht, worden na overleg met Klant de relevante producten
hersteld, vervangen of vergoed. De maximale vergoeding is, met inachtneming van het Artikel aangaande
aansprakelijkheid gelijk aan de door Klant betaalde prijs over het product.

Artikel 9. Garantie bij zakelijke aankopen
9.1. Ace Trading staat er voor in dat de producten voldoen aan de Overeenkomst, de in het aanbod
vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum
van de totstandkoming van de Overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of
overheidsvoorschriften. Indien specifiek overeengekomen, staat Ace Trading er tevens voor in dat het
product geschikt is voor ander dan normaal gebruik. Anders geldt dat het product geschikt is voor normaal
gebruik.
9.2. Indien het afgeleverde product bij aflevering niet aan de Overeenkomst beantwoordt, dan dient Klant
binnen uiterlijk 14 dagen na levering Ace Trading daarvan in kennis stellen. Doet Klant dit niet, kan hij geen
aanspraak meer maken op herstel, vervanging etc, indien het product defect geleverd is.
9.3. Indien Ace Trading de klacht gegrond acht, worden na overleg met Klant de relevante producten
hersteld, vervangen of (deels)vergoed.

Artikel 10. Klachtenprocedure
10.1. Indien Klant een klacht heeft over een product (conform Artikel aangaande garantie en conformiteit)
en/of over andere aspecten van de dienstverlening van Ace Trading, dan kan hij bij Ace Trading telefonisch,
per e-mail of per post een klacht indienen. Zie de contactgegevens onder aan de Algemene Voorwaarden.
10.2. Ace Trading geeft Klant zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 dagen na ontvangst van de
klacht, een reactie op zijn klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te
geven, dan zal Ace Trading binnen 2 dagen na de ontvangst van de klacht, de klacht bevestigen en een
indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op de
klacht van Klant.
10.3. Klant die niet handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf kan ook een klacht indienen via het
Europese geschillenbeslechtingsplatform, te bereiken via https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

Artikel 11. Aansprakelijkheid
11.1. Dit Artikel is slechts van toepassing indien Klant een natuurlijke persoon of rechtspersoon is die
handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf.
11.2. De totale aansprakelijkheid van Ace Trading jegens Klant wegens toerekenbare tekortkoming in de
nakoming van de Overeenkomst is beperkt tot vergoeding van maximaal het bedrag van de voor die
Overeenkomst bedongen prijs (inclusief btw).
11.3. Aansprakelijkheid van Ace Trading jegens Klant voor indirecte schade, daaronder in ieder geval – maar
uitdrukkelijk niet uitsluitend – begrepen gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen, verlies van
gegevens en schade door bedrijfsstagnatie, is uitgesloten.
11.4. Buiten de in de vorige twee leden van dit Artikel genoemde gevallen rust op Ace Trading jegens Klant
geen enkele aansprakelijkheid voor schadevergoeding, ongeacht de grond waarop een actie tot
schadevergoeding zou worden gebaseerd. De in dit Artikel genoemde beperkingen komen echter te
vervallen indien en voor zover schade het gevolg is van opzet of grove schuld van Ace Trading.
11.5. De aansprakelijkheid van Ace Trading jegens Klant wegens toerekenbare tekortkoming in de nakoming
van een Overeenkomst ontstaat slechts indien Klant Ace Trading onverwijld en deugdelijk schriftelijk
ingebreke stelt, stellende daarbij een redelijke termijn ter zuivering van de tekortkoming, en Ace Trading ook
na die termijn in de nakoming van haar verplichtingen tekort blijft schieten. De ingebrekestelling dient een
zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming te bevatten, zodat Ace Trading in staat is
adequaat te reageren.
11.6. Voorwaarde voor het ontstaan van enig recht op schadevergoeding is steeds dat de Klant de schade
zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen, na het ontstaan daarvan schriftelijk bij Ace Trading
meldt.
11.7. In geval van overmacht is Ace Trading niet gehouden tot vergoeding van enige daardoor bij Klant
ontstane schade.

Artikel 12. Eigendomsvoorbehoud Zakelijke Aankopen
12.1. Zolang Zakelijke Klant geen volledige betaling voor het gehele overeengekomen bedrag heeft verricht,
blijven alle geleverde goederen eigendom van Ace Trading.

Artikel 13. Persoonsgegevens
13.1. Ace Trading verwerkt de persoonsgegevens van Klant conform de op de Website gepubliceerde
privacy statement.
Artikel 14. Slotbepalingen
14.1. Op de Overeenkomst is Nederlands recht van toepassing.
14.2. Voor zover door regels van dwingend recht niet anders wordt voorgeschreven, zullen alle geschillen
die mochten ontstaan naar aanleiding van de Overeenkomst worden voorgelegd aan de bevoegde
Nederlandse rechter in het arrondissement waar Ace Trading gevestigd is.
14.3. Indien een bepaling in deze Algemene Voorwaarden nietig blijkt te zijn, tast dit niet de geldigheid van
de gehele Algemene Voorwaarden aan. Partijen zullen in dat geval ter vervanging (een) nieuwe bepaling(en)
vaststellen, waarmee zoveel als rechtens mogelijk is aan de bedoeling van de oorspronkelijke bepaling
gestalte wordt gegeven.
14.4. Onder “schriftelijk” wordt in deze Algemene Voorwaarden ook communicatie per e-mail en fax
verstaan, mits de identiteit van de afzender en de integriteit van de e-mail voldoende vaststaat.

Artikel 15. Online geschillenbeslechtiging

De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan, die u hier kunt vinden http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Consumenten hebben de mogelijkheid om dit platform te gebruiken voor de beslechting van geschillen.

Contactgegevens
Mocht u na het lezen van deze Algemene Voorwaarden vragen, klachten of opmerkingen hebben, neem
dan gerust schriftelijk of per e-mail contact met ons op.
Horrentotaal.be
Romeinenweg 46
5349AL, Oss
telefoon: 0642339676
e-mail: info@horrentotaal.be
KvK-nummer: 53170717
btw-nummer: NL164839446B01